Rabu, 4 Julai 2012

My Rokan Blog

Hi, inilah dia blog untuk semua My Rokan Blog untuk semua orang Bukit Rokan secara khusus dan untuk semua secara umumnya. Ini kerana rata-ratanya masyarakat di sini semakin terdedah dengan penggunaan internet jadi apa kata kita gunakan untuk mendapatkan maklumat penting yang mungkin boleh memberikan anda ilmu pengetahuan.

Blog ini saya khas kan untuk semua untuk berkongsi maklumat-maklumat yang berguna dari peristiwa-peristiwa penting kepada produk-produk yang mungkin kita gunakan untuk kegunaan seharian. Selain itu saya juga berharap dapat berkongsi perkara yang saya dapati menarik yang mungkin dapat menambahkan lagi ilmu pengetahuan kita bersama. Mungkin juga ia akan menjadi satu inspirasi kepada anda.

Apa yang penting semoga blog ini dapat membawa manfaat kepada kita semua yang semakin hari semakin bergantung kepada dunia IT dalam kehidupan seharian. Adalah penting bagi kita masyarakat menyedari akan kepentingan teknologi untuk kebaikan bersama.

Mungkin tidak ramai di antara kita yang menggunakan teknologi ini secara meluas dan hanya sekadar untuk berkomunikasi di laman-laman sosial sahaja. Namun bagi kegunaan menyeluruh kita dapat menggunakannya hampir untuk seluruh urusan kehidupan seharian daripada urusan berkaitan kerajaan sehingga pembayaran bil-bil berkaitan.

Sebagai permulaan cukup ini sahaja sebagai coretan yang ingin saya sampaikan. Semoga di lain masa banyak lagi maklumat yang dapat dikongsi bersama.

Terima kasih,

MyRokan




View Larger Map

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog